Banc de treball

Volia aprofitar el meu antic banc de treball introduint-lo a la nova decoració del local, vaig pensar que podria quedar prou bé i a més em seria molt útil. Per començar, esbossos i recompte dels materials que serien necessaris però de seguida m'hi vaig posar perquè no hi ha massa cosa que pensar.

Només hi havia un petit inconvenient, calia  tallar-lo per poder posar-lo a la seva nova ubicació. No va ser fàcil decidir-me perquè no se si voldré canviar-lo altre cop de lloc en un futur, però ara ja està fet.
Si arribés el  cas el podria fer més petit acabant d'escurçar-lo i serà igualment aprofitable.
L'hi vaig netejar el sobre, amb els anys els greixos, les pintures s'havien establert per quedar-si, va fer falta passar-li la polidora per fer-lo net.
Desprès una capa de vernís mate, d'aquell que va sobrar del parquet, per acabar i protegir el sobre. El resultat hem va sorprendre gratament.


















Els panells laterals estan fixats amb una sèrie de llistons plans per l'interior i uns llistons motllurats a l'exterior, exceptuant els panells de baix on hi he posat el sòcol i tot està fixat amb cargols, una mica de pastes per dissimular els forats i pintura per introduir tot el conjunt al ambient.

Comentaris

Entrades populars