dimarts

Pissarra






























Feia temps que tenia pendent posar una pissarra per als nens a l'habitació de jocs que tenim a casa els Avis, ja tenia la pintura un tauler preparats per començar però mai no trobava el moment.
Un dia vaig recuperar una capsa on es guardaven les peces d’escacs, desconec perquè hi ha escrit “Ingles 2” , em va agradar i vaig pensar aquí hi podríem deixar els guixos i l’esborrador. Llavors de seguida vaig tenir feta la pissarra.
Nens i grans estan encantats, ells passen molta estona dibuixant i pintant, nosaltres badem i recordem quan anàvem a l’escola. Amb això de les pissarres electròniques i els ordinadors a les aules, potser el meu fill hi penjarà un “tablet” gegant a la sala de jocs del seu fill.

He estat enfeinat i he deixat una mica de banda el blog,  no es pot estar a tot arreu i s’ha de prioritzar, però de seguida tornarem a estar al dia, gràcies per la paciència.



4 comentaris:

  1. ¡Ay! Tenemos comprada la pintura de pizarra desde hace meses y todavía no nos hemmos puesto a la tarea... Os ha quedado genial la vuestra y la cajita parece hecha para la ocasión.
    Un abrazo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Vaya, no sé por qué será pero a nosotros nos paso lo mismo, suerte que al encontrar la cajita me motive. Si no, aun estaría en el taller cogiendo polvo.
      Abrazos

      Elimina
  2. Les pissarres son fantàstiques, sols cal penjar-les i els nens ja s'encarreguen de fer volar la imaginació. Tant serveixen per dibuixar com per estudiar, encara recordo les taules de multiplicar que em posava el meu pare. Per cert la meva pissarra la va heretar el meu fil. Salutacions.

    ResponElimina
  3. A mi sempre m'han agradat, això de poder dibuixar i dibuixar sense que s'acabi el paper es fantàstic, tot i que a l'hora d'estudiar ja no sé jo si m'agrada tant je je

    ResponElimina

Doneu la vostra opinió, comenteu i critiqueu però si el que voleu es parlar amb mi, adreceu-vos al correu electrònic, gràcies.