Per poder treballar a casa



El nostre amic Juanjo és fotògraf i té la sort de poder treballar des de casa, tot i que de vegades resulta complicat trobar un espai per tenir totes les eines ordenades, càmeres, trípodes, discs durs i tot un seguit d’estris necessaris per a la fotografia digital.
Tenia l’espai on posar-hi un escriptori per treballar i un lloc on emmagatzemar tot el material, però al ser un despatx petit, tot l’espai quedava ocupat i no hi cabia la possibilitat d’atendre els clients.
Vam pensar una solució que permetés tenir un escriptori on penjar les pantalles, ara només n’hi ha dues, però està esperant que arribi la tercera i per això hem deixat l’espai per col·locar-la. Amb un seguit d’armaris per desar tots els estris i calaixos per amagar els discs durs, a més d’altres trastos sempre necessaris. Calia que hi hagués algun detall tècnic com ara la reixa de llautó per ventilar l’ordinador o les guies de calaix per facilitar l’accés a les connexions, a més de deixar tots els cables per darrera per no veure’n cap.
L’acabat del moble és pintat a mà amb esmalt acrílic i embellit, els tiradors de llautó l’hi donen aquest aspecte “vintage” que l’hi agrada al Juanjo




















Comentaris

  1. Qué razón tienes... trabajar en casa es todo un privilegio del que yo doy gracias todos y cada uno de los días que me levanto. Pero efectivamente, la parte mala es que una no sabe qué hacer con los papeles, papelajos, las muestras de madera que de vez en cuando aterrizan en casa, los libros... Me parece precioso el proyecto que habéis hecho con Juanjo. Ha quedado super bonito. Me encanta y me vuele a encantar cuando lo miro otra vez, las maderas en la pared. El hecho de haerlo a medida permite personalizar el mueble para las necesidades de Juanjo que seguro que está encantado y las fotos a partir de ahora son todas de felicidad absoluta. ¡Enhorabuena! Y por cierto, si vienes por Madrid, ¡danos un curso acelerado de pintado de muebles! Parece fácil pero para la gente que no lo sabe, ¡es bastante difícil que te quede así de bien! Abrazo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Laura
      Me alegra saber que disfrutas de tu trabajo en casa, creo que no s va a tocar trabajar toda la vida y es mejor que nos guste. En cuanto al mueble he de decir que las piezas de machihembrado no están fijadas a la pared sino que son la trasera del mueble, consta de tres piezas que construí en el taller y luego monte en casa de Juanjo fijando la trasera, ajustando los embellecedores a la pared y por ultimo coloque el escritorio.
      El acabado está hecho a mano, pero cuando digo a mano es a mano, aplique una capa de fondo con rodillo y luego con una especie de muñequilla le fui dando más capas hasta que el acabado me convenció. Después, betún de Judea i cera, me costo mucho trabajo dado su embergadura.
      Si lo de ir a Madrid es una invitación… a ver este verano que hacemos por vacaciones, je je

      Elimina
  2. Molt bonic i molt pràctic sobre tot per que els fils i la torre del ordinador estan amagats.
    Salutacions. Anna M.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Daixò es tractava, calia amagar allò que no agrada veure i poder tenir organitzat tot l'equipament fotogràfic. M'alegra que t'agradi, gràcies Anna M.

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Doneu la vostra opinió, comenteu i critiqueu però si el que voleu es parlar amb mi, adreceu-vos al correu electrònic, gràcies.

Entrades populars